برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۴

برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۴

 

دانش آموزان سعی می کنند از هر پایه ای شروع به روند مطالعه برای کنکور می کنند و سعی می کنند از هر پایه ای که هستند با برنامه ریزی دقیق خودشان را برای کنکور آماده کنند.

اما موضوع اینجاست که کنکور سال ۱۴۰۴ برای دانش آموزانی ست که امسال در سال یازدهم در حال تحصیل هستند و باید برای کنکور دو سال آینده تلاش کنند که رتبه مطلوب را به دست آورند.

دانش آموزان سال یازدهم اگر بخواهند رتبه خوبی به دست آورند، باید از همین امروز شروع کنند به مطالعه منابع کنکور و خود را هر روز و هر روز برای کنکور سراسری آماده کنند.

اما در روند آماده شدن باید نکات برنامه ریزی مهم را بررسی کنید که بتوانید کنکور بهتری را بگذرانید و ما نیز در این مقاله می خواهیم به طور کامل به این نکات توجه کنیم.

 

برنامه ریزی برای کنکور ۱۴۰۴

نکته و قدم اول برای آمادگی برای کنکور ۱۴۰۴ برنامه ریزی دقیق و کامل است که به شما در این روند کمک کند.

شما باید به این دقت کنید که در سال یازدهم هم باید برای کنکور خود را آماده کنید و هم به امتحانات نهایی توجه کنید.

امتحانات نهایی هم به طور کلی مهم هستند و هم احتمال این وجود دارد که برای سال آینده تصویب شود که نمرات امتحانات نهایی یازدهم نیز در رتبه کنکور تاثیر گذار هستند، پس باید به این نکته دقت کنید.

حال اگر شما یک برنامه تحصیلی دقیق و کامل داشته باشید، حتما هم می توانید در امتحانات نهایی موفق شوید و هم در کنکور سراسری رتبه دلخواهتان را کسب کنید.

همچنین بخوانید :  آموزش جامع انتخاب رشته

برنامه تحصیلی برحسب زمان، تعیین می کند شما باید در چه زمانی چه کاری را انجام دهید، شما در این حالت باید به این نکته توجه کنید که شما به غیر از برنامه زمانی نیازمند برنامه حجمی نیز هستید که به شما نشان دهد شما باید چه حجم از مطالب را برای کنکور بخوانید که بتوانید آمادگی خود را برای کنکور حفظ کنید.

دقت کنید که برنامه تحصیلی نیازمند کمک های مشاور است و اگر شما از مشاور خود کمک بگیرید می توانید برنامه خوبی برای خودتان طراحی کنید.

شما برای برنامه ریزی و رسیدن به موفقیت برای کنکور خودتان در سال ۱۴۰۴ باید به غیر از برنامه ریزی کامل یک مشاور خوب  هم در کنار خود داشته باشید.

این نکته خیلی مهم است که شما  باید بدانید سال یازدهم یک سال مهم در دوران کنکور است و شما باید حتما در این سال به نقاط خوبی دست پیدا کنید.

در واقع شما باید در سال یازدهم اقدام های درست و اصولی انجام دهید که دیگر اشتباه نکنید و زمان را از دست ندهید.

در اینجاست که یک مشاور کاربلد و ماهر با استفاده از یکسری نکات کاری می کند که شما از اشتباه کردن در امان باشید و یک مسیر اشتباه را پیش نگیرید.

شما مهم نیست که داوطلب چه رشته ای هستید نکته ای که مهم است این است که شما زمان کافی و لازم برای موفقیت در کنکور را دارید ولی باید با دقت بالا و کافی این روند را پیگیری کنید تا به موفقیتی که خودتان می خواهید دست پیدا کنید.

همچنین بخوانید :  وسواس مطالعاتی 2

موسسه آموزش کنکور ورتا مشاورین خوب و با تجربه ای را در اختیار شما می گذارد تا شما بتوانید از آنها بهترین بهره­وری ها را کسب کنید.

اما اگر بخواهیم برای کنکور سراسری ۱۴۰۴ آماده شویم باید حتما از نظر رتبه های برتر غافل نشویم ودر نهایت از نظرات افراد موفق در کنکور استفاده کنیم.

 

آمادگی رتبه برتر ها برای کنکور در سال یازدهم

رتبه های برتر در مورد مهم بودن سال یازدهم در کنکور نظرات مختلفی داده اند اما بیشتر تمرکزشان بر این موضوع بود که سال یازدهم زمان مناسبی ست که دانش آموزان می توانند در آن مطالب مهم سال دهم را هم جمع بندی کنند و هم تمرکزشان را روی مطالعه با کیفیت سال یازدهم بگذارند چرا که سال یازدهم تعداد سوالات متعدد و مهمی در کنکور داند.

در حقیقت این نکته خیلی مهم است که یایه های دهم و یازدهم به طور کامل جمع بندی شوند، چرا که به مطالب سال دهم و یازدهم به طور تکمیلی تر در سال دوازدهم پرداخته می شود.

سخن پایانی ورتا

سال یازدهم از چندین جهت یکسال بسیار مهم و حیاتی برای داوطلبین کنکور است.

اما این موفقیت مستلزم اقدامات و برنامه ریزی های دقیقی است که باید انجام شود تا به هدفمان برسیم.

ما در این مقاله به طور کامل در مورد این برنامه ریزی ها برای کنکور۱۴۰۴ صحبت کردیم و شما اگر بخواهید برای کنکور سراسری ۱۴۰۴ اقدام کنید باید حتما به طور کامل این مقاله را بخوانید.